Дозвіл на будівництво

Як отримати дозвіл на будівництво в Дніпрі?

Щоб отримати дозвіл на будівництво будинку, необхідно пройти спрощену процедуру подачі документів. Перед початком будівництва потрібно звернутися в локальне структурний підрозділ, який займається питаннями містобудування. Першим етапом стане підготовка будівельного паспорта для майбутнього будинку. Будівельна компанія DNIPROBUD допоможе полегшити це завдання. Наші фахівці мають багаторічний досвід і добре знайомі з процедурою отримання дозволу на будівництво, тому клієнти залишаються задоволені своїм вибором.

Скільки коштує дозвіл на будівництво в Україні у 2021 році?

Будь-якої людини, який зацікавлений в отриманні дозволу, хвилює вартість. Необхідно пам'ятати, що, незважаючи на спрощення процедури, вона продовжує залишатися досить заплутаною, тому без досвіду звернення до містобудівні підрозділу впоратися із завданням буде складно. Скільки коштує дозвіл на будівництво приватного будинку в Україні? Про вартість можна дізнатися з наведеної нижче таблиці:

Ціни на одержання дозволу на будівництво
Кол-во м2 Ціна,usd
до 300м2 400$

Отримання будівельного паспорта потрібна для того, щоб відобразити в ньому вимоги щодо будівництва нового об'єкта:

  • індивідуальний будинок до 500 кв. м, який знаходиться в межах населеного пункту;
  • садовий або дачний будинок заввишки до 2 поверхів площею до 500 кв. м, який винесений за межі населеного пункту;
  • господарські споруди, гаражі та інші капітальні архітектурні об'єкти на території ділянки.

Отримання будівельного паспорта є обов'язковою умовою перед початком будівельних робіт, якщо заплановано побудувати будинок висотою до двох поверхів. При цьому мансарда та цокольний поверх не враховуються. Якщо площа будинку перевищує 500 кв. м, то процедура буде ускладнена необхідністю отримати умови і обмеження від містобудівного підрозділу. Також доведеться внести пайовий внесок перед тим, як ввести будинок в експлуатацію.

Як отримати дозвіл на будівництво в Україні?

Дозвіл на будівництво будинку наші фахівці допоможуть отримати значно швидше. Ми розповімо вам про всі особливості видачі паспорта і допоможемо підготувати пакет документів перед подачею. В список документів входять:

  • копії паспорта та ІПН;
  • копії на право власності на земельну ділянку (завірені у нотаріуса);
  • згода співвласників на будівництво (при необхідності);
  • ескізні наміри (побудова схеми ділянки, поверхового плану і 3D візуалізації);
  • технічні умови для подальшого підключення комунікацій.

Необхідна документація для отримання дозволу на будівництво в 2021 році може включати в себе проект будівництва за бажанням замовника. Співробітники нашої компанії радять замислитися над підготовкою проекту, так як з його допомогою можна буде безпечно провести будівництво. Наявність додаткових документів передбачається індивідуально, про що обов'язково згадають менеджери нашої компанії при зверненні за медичною допомогою.

За роки роботи компанії отримати дозвіл на будівництво встигли тисячі людей, які не захотіли затягувати будівельні роботи або повторно відвідувати кабінети чиновників. На наступному етапі потрібно подати повідомлення про те, що будівельні роботи розпочато. Дане повідомлення має бути відправлено у ЦНАП за адресою вашого проживання. Скористатися зразком для складання цього документа можна на сайті ДАБІ. Не забувайте уважно перевіряти зазначені дані, так як будь-яка помилка або помилка можуть призвести до відмови. Строки розгляду повідомлення складають до 30 днів.

Коли організаційні роботи будуть завершені з допомогою наших спеціалістів, можна переходити до безпосереднього будівництва нового будинку. Дуже важливо дотримуватися плану, складання якого варто доручити професіоналам. Обираючи підрядні компанії в Дніпрі, слід звертати увагу на їх досвід роботи та перелік послуг. Завжди краще, коли одна фірма може виконати більшу частину роботи, щоб не довелося довго шукати відповідального за прорахунки. Під час будівництва потрібно неухильно дотримуватися будівельні норми, державні стандарти, що діють в даній сфері. Якщо вас цікавить будівництво будинку під ключ, то замовити його можна у нас. Ми не тільки підготуємо для вас всю необхідну документацію і вирішимо питання у відповідних містобудівних підрозділах, але й забезпечимо оперативне зведення нового будинку.

Після завершення будівельних робіт обов'язково повинна пройти технічна інвентаризація нового об'єкта. Такі роботи необхідні для того, щоб завершити виготовлення технічного паспорта. Інвентаризацію можуть проводити авторизовані інженери, які працюють у комунальному чи приватному БТІ. Технічний паспорт створюється протягом 2-3 днів. Коли технічний паспорт підготовлений, об'єкт вводиться в експлуатацію. Процедура нагадує ту, яку потрібно було пройти для повідомлення про початок будівництва на ділянці. Форму для введення в експлуатацію також можна знайти на сайті ДАБІ. При заповненні декларації важливо вказати номер телефону, яким ви користуєтесь в даний момент. Саме на нього будуть приходити повідомлення про розгляд заявки.

Ще одним важливим етапом при будівництві приватного будинку є реєстрація прав на нерухомість. Коли вона буде проведена, нотаріусом надається витяг з державного реєстру. Процес отримання дозволу на будівництво та реєстрація зведеного об'єкта в 2020 році дещо полегшена, але без уваги до деталей в ньому легко заплутатися. Ціни на одержання дозволу на будівництво в нашій компанії залишаються демократичними, тому не втрачайте можливість скористатися вигідною пропозицією.

Розглянемо етапи одержання дозволу на будівництво об'єктів до 300м2

Даний варіант є найбільш поширеним в приватному будівництві. Перший етап – покупка земельної ділянки і оформлення всіх документів на нього. Займатися вирішенням будь-яких питань по землі не було необхідності так як у замовника документи були у повному порядку. Далі необхідно провести геодезичну зйомку 1:500 і отримати документ зі штампом “придатно”. Наступний етап - придбання проекту. На підставі геодезичної зйомки і проекту архітектором, який має кваліфікаційний сертифікат архітектора, розробляється ескіз намірів забудови (ЭНЗ). Наступним етапом є отримання будівельного паспорта. Для цього у відділ районної архітектури або в департамент містобудування та архітектури подається такий перелік документів:

  • ЭНЗ
  • Копія паспорта та ІПН
  • Документи підтверджують право власності на землю

Після отримання будівельного паспорта на підставі всіх вищезазначених документів оформляється повідомлення про початок будівельних робіт та подається на реєстрацію в центр надання адміністративних послуг(ЦНАП) району забудови або безпосередньо до органу державного архітектурно-будівельного контролю. Після підтвердження реєстрації дозволу на будівництво ми приступили до зведення об'єкта.

Етапи одержання дозволу на будівництво об'єктів до Більш 500 м. кв.

  1. Як і у варіанті до 300м2 ми проводимо геодезичну зйомку 1:500
  2. Далі робимо винос ділянки в натуру і проводимо "містобудівний розрахунок"
  3. Подаємо в управління економіки договір на розвиток інженерної інфраструктури міста та оплатачиваем його.
  4. Створюємо проект архітектора і укладаємо договір з авторського нагляду. Так само укладаємо договір з технічного нагляду.
  5. Готуємо повідомлення – про початок будівельних робіт. Реєструючи його.
  6. Після цих етапів дозвіл на будівництво готово і ми можемо приступати до будівництва об'єкта.

Нові постанови і зміни правил отримання дозволу на будівництво в 2021 році

Нові постанови:

  • Постанова кабінету міністрів України №218 Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції
  • Постанова кабінету міністрів України №219 Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду

Посилання на джерело: